بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

انریکه:تغییرپست،نقش دراوجگیری مسی نداشته

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

http://www.varzesh11.com/images/news/lu%C3%ADs-enrique-15172.jpg

بارسلونای صدرنشین، برای حفظ فاصله یک امتیازی خود با رئال مادرید، فردا به قصد پیروزی و کسب سه امتیاز، در زمین ایبار به مصاف این تیم خواهد رفت...



لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا به همین منظور در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:

دست کم گرفتن ایبار

به شکست های اخیر این تیم کاری ندارم. فکر می کنم ایبار می تواند برای ما مشکل ساز شود و به عقیده من، آنها در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند.شیوه بازی ایبار را به دقت آنالیز کرده ایم. تمرکز ما تنها روی همین بازی بوده و می دانم که زمین این تیم زمین دشواری برای ما خواهد بود. هرگز این تیم را دست کم نخواهیم گرفت. فکر می کنم شکست مقابل مالاگا، اخطار خوبی برای بازیکنان ما بود و دیگر مرتکب اشتباه نخواهیم شد.

مدیریت بازیکنان از حاشیه های دادگاهی شدن سران بارسلونا

من تنها در محیط تمرین می توانم روی بازیکنانم کنترل داشته باشم و در مابقی شرایط، اوضاع از دست من خارج است. دیگر به اتفاقات و اخبار حاشیه ای و شایعات عادت کرده ایم.

غیبت بازیکنان دفاعی


در یک فصل طولانی ممکن است که چنین مشکلی برای هر تیمی به وجود بیاید. در یک تورنمنت طولانی، تیمی می تواند قهرمان شود که از همه بازیکنانش بتواند به بهترین شکل استفاده کند. ذخیره های خوبی دارم که جای بازیکنان اصلی را پر خواهند کرد.

علاقمندی به تمدید قرارداد آلوس

در این مورد از من سوال نپرسید. به ترکیب من نگاه کنید تا متوجه شوید چقدر به حضور آلوس علاقمند هستم. او بازیکن خاصی است که خیلی خوب تلاش می کند و در تمرینات نیز همیشه عالی ظاهر می شود. توافق او با مدیران باشگاه، مساله ای مربوط به آنهاست.

حمایت پرز از آنچلوتی

در این مورد نمی خواهم اظهارنظر کنم؛ چون ارتباطی به من ندارد.

در مورد وضعیت فعلی آنچلوتی

قبلا در مورد آنچلوتی صحبت کرده ام. حالا زمان صحبت در مورد او نیست.چیزی برای گفتن در این مورد ندارم.

راکیتیچ یا ماسکرانو، جایگزینان بوسکتس مصدوم


راکیتیچ و ماسکرانو، بازیکنانی در کلاس بالای جهانی هستند که البته خصوصیات متفاوتی دارند.با این وجود هر دو به خوبی توپ را برای ما حفظ و به چرخش در می آورند. از این حیث نگرانی ندارم. در نبود بوسکتس هم پست او به خوبی توسط بازیکن جایگزین پر خواهد شد.

رمز بازگشت مسی به روزهای اوجش

با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که او دارد، اصلا فرقی نمی کند در چه منطقه ای او را قرار دهم. فکر نمی کنم تغییر پست، نقشی در درخشش او داشته است. مسی اگر آماده باشد، هر جای زمین هم که بازی کند می درخشد.

بارسا از شکست مقابل مالاگا درس گرفته است؟

سوال خوبی است. از آن شکست چیزهای مثبتی برای ما به جای ماند. هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. هر حریفی در اندازه های خود خطرناک است. اگر آماده نباشیم، هر تیمی می تواند غافلگیرمان کند. همین بازی فردا مقابل ایبار می تواند برای ما خطرناک باشد؛ هرچند که بسیاری چنین تصوری ندارند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
علیرضا سوارز (مدیر)

انریکه

ایبار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی