بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

آربلوا: بازی های بارسلونا سخت تر از ما خواهد بود

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ


آلوارو آربلوا مدعی شده است که هدف رئال مادرید در ادامه فصل پیروزی در 9 دیدار باقی مانده از لالیگا است، هرچند وی قبول دارد که کار آسانی نخواهد بود.
بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، مدافع راست لوس بلانکوس در جریان پیروزی 9-1 مقابل گرانادا گفت: "ما امیدواریم که از حالا تا پایان فصل در تمام بازی های خود پیروز شویم. این چیزی است که می خواهیم انجام دهیم اما می دانم که سخت خواهد بود. با اینحال، بارسلونا بازی های سخت تری نسبت به ما دارد و تاریخ نشان می دهد زمانی که کمترین انتظار را دارید، گاهی اوقات امتیاز از دست می دهید.

"ما قبل از اینکه در چمپیونزلیگ به مصاف اتلتیکو برویم دو بازی دیگر در لالیگا داریم و می خواهیم با فرم خوبی به آن دیدار برسیم، بنابراین باید رایو وایکانو و ایبار را شکست دهیم. پیروزی 9-1 به ما کمک کرد تا تمرکز کنیم، چرا که به اندازه آمادگی جسمانی اهمیت دارد، و ما طی 6 هفته آینده به همه نیاز خواهیم داشت. به ثمر رساندن 9 گل آسان نیست و ما عملکرد فوق العاده ای داشتیم.

"بعد از بازی های ملی همیشه این دیدار ها سخت هستند. ما کار فوق العاده ای انجام دادیم و من آخرین باری که رئال مادرید 9 گل به ثمر رساند را به یاد نمی آورم."


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی