بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا



در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را در آستانه دیدار چهارشنبه شب برابر آلمریا به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم.

اولین دیدار سرجی بارخوان به عنوان سرمربی آلمریا: او از دوستان نزدیک من است که در این مدت همواره با او در ارتباط بودم. من برای او واقعا خوشحالم و امیدوارم که از روز 5 شنبه ( پس از مسابقه برابر بارسلونا) موفقیت هایش آغاز شود.

عملکرد نه چندان مناسب در دیدار برابر سلتاویگو: در آن مسابقه هیچ چیزی نبود که باعث نگرانی من شود. دیدار برابر سلتا نیز قسمتی از یک فصل دشوار بود. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که بتواند در 38 بازی در سطح یکسانی بازی کند. از نظر من اگر در تمامی مسابقات همه تیم ها همان طور که انتظار دارید بازی کنند دیگر جذابیت فوتبال از بین می رود.

گل های پیاپی جرمی متئو: بر خلاف شما رسانه ها به هیچ عنوان علاقه ندارم که عملکرد بازیکنان را بر اساس گل های زده آن ها ارزیابی کنم. جرمی از زمان ورودش به اینجا عالی کار کرده. مدیر فنی تیم ما در ابتدای فصل متحمل انتقادات بسیار زیادی برای جذب بازیکنان جدید شد، اما حالا می بینیم که ما خریدهای فوق العاده ای داشتیم و سطح بازی اکثر آن ها بی اندازه بالا است.

نیمار: پیرامون او نگرانی خاصی  ندارم. او بازیکنی فرازمینی است. من از حضور او در تمرینات و زمین مسابقه راضی ام. نیمار تا به حال کارهای مهمی برای تیم انجام داده و اطمینان دارم که گلزنی های او دوباره آغاز خواهد شد.

ثبت 15 کلین شیت: آمار و ارقام تدافعی تیم را دوست دارم. البته که می دانم هنوز هم جای پیشرفت داریم. این رکورد به تمامی بازیکنان تیم تعلق دارد زیرا که بارها گفته ام که به همه نفرات تیم برای زمان دفاع کردن در مسابقات نیاز داریم.

تاثیر ژاوی هرناندز در این ماه: نه فقط این ماه بلکه ژاوی در تمامی ماه ها برای ما بازیکن فوق العاده مهمی بوده است.تصمیم او در ابتدای فصل برای باقی ماندن برای ما عالی بود. او با سابقه ترین بازیکن تاریخ این باشگاه به شمار می رود و من می خواهم که هنوز هم به کمک خود به تیم هم در داخل و هم در خارج از زمین مسابقه ادامه دهد. او در این مدت نشان داده که اگر در ترکیب تیم هم نباشد به عنوان اولین طرفدار و حامی در کنار بازیکنان خواهد بود.

دستور به بوسکتس برای دریافت کارت زرد در بازی برابر سلتا: من هیچگاه چنین کاری را انجام نخواهم داد و در آن صحنه نیز تنها به او گفتم که مواظب باشد کارت زرد بیهوده ای دریافت نکند.

استفاده از سیستم چرخشی: جدال برابر آلمریا بازی مهمی است که به یازده بازیکن آماده نیاز دارد و من واقعا خوشحالم که بیش از این تعداد در ترکیب تیم بازیکن آماده در اختیار دارم.

استراحت دادن به لیونل مسی: به هواداران اطمینان می دهم که هر بازیکنی که به زمین می رود بدین معنا است که در آمادگی کامل است. من هیچگاه پیرامون سلامت بازیکنانم خطر نکرده و نخواهم کرد.

خطر سقوط برای بارسلونای ب: امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد، اما در صورت وقوع این حادثه باید بگویم که باز هم در مدل و الگوی باشگاه تغییری نخواهیم داد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی