بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

نامه ی اداره ی مالیات اسپانیا به بارسلونا

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ


اداره مالیات اسپانیا در آستانه بازی حساس بارسلونا با رئال‌مادرید با ارسال نامه‌ای تهدید آمیز به این باشگاه اعلام کرد که آنها در ارائه گزارش قرارداد نیمار تخلف کرده‌اند.



باشگاه بارسلونا در سال های اخیر از سوی مقامات دولتی اسپانیا و همچنین کمیته انضباطی فیفا و یوفا با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده است.

با وجود همه مشکلات این روزها بارسلونا در شرایط خوبی قرار دارد و اکنون پس از پشت سر گذاشتن رئال مادرید، صدرنشین لالیگا است و فردا شب هم باید در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف منچسترسیتی برود.

جالب اینجاست قبل از این مسابقه در لیگ قهرمانان و پیش از برگزاری ال کلاسیکو که قرار است در روز دوم فروردین سال آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود، امروز اداره مالیات اسپانیا با ارسال نامه ای تهدید آمیز از باشگاه بارسلونا خواسته است که هر چه زودتر تکلیف مالیات نیمار را به صورت شفاف به این اداره تحویل بدهد.

اداره مالیات اسپانیا مدعی است که بارسلونایی ها در اداره گزارش مالیات نیمار تخلف کرده اند و باید جریمه شوند.

طبق همین نامه اداره مالیات مقامات باشگاه بارسلونا متهم هستند که در قرارداد نیمار در سال 2013 تخلف کرده‌اند و در حدود 9 میلیون یورو تخلف مالیاتی دارند و به دلیل کتمان این رقم باید جریمه بدهند.



منبع : خبرگزاری فارس

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
محمد رضا

بارسلونا

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی