بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

به مناسبت بازی رئال و بارسلونا / بارسا 5 رئال 0

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ
http://upload7.ir/uploads//69352c6d561b7a67536d09db6b76556b5119677a.jpg

اختصاصی بارسا کلاب/ بارسا، در یک نمایش خیره‌کننده ال‌کلاسیکو را به نفع خود پایان داد و دشمن دیرینه‌اش را با ۵ گل، گلباران کرد. این کاری بود که گلادیاتورهای پپ انجام دادند. لذت بردند و باعث لذت ما شدند


هواداران بارسا از این خوشحال تر نمیتوانند باشند.شاید پنجمین پیروزی پیاپی برابر رئالی ها یکی از دلایل آن باشد اما تحقیر مورینیو سرمربی رئال مادرید دلیل اصلی شادی آنهاست.همه دیدند گواردیولا یک بچه را به زمین فرستاد تا الکلاسیکو را تبدیل به یک بازی تمرینی کند.


داستان با گلزنی جفرن پایان شیرین تری پیدا کرد. اما کابوس از ابتدای مسابقه برای مورینیو آغاز شد.ژاوی روی پاس زیبای اینیستا در دقیقه 10 بازی به گل رسید وهفت دقیقه بعد پدرو به گل رسید ونیمه اول با همین نتیجه تمام شد.


در حالی که همه منتظر بودند مادریدی ها برای حمله تلاش کنند بارسا به کل زمین را در اختیار گرفت وداوید ویا دوبار و جفرن یکبار گلزنی کرد تا نتیجه 5-0 به پایان برسد و ومورینیو سنگین ترین شکست دوران مربیگریش را در مقابل بارسلونا بچشد و او در کنفرانس خبری هرچند تیمش را مستحق این باخت میدانست ام میگفت این فقط یک باخت بود.این بازی یک اخراجی نیز داشت و آن راموس بود که با تکل وحشیانه اش روی بازیکنان بارسا به بیرون از زمین رفت.رئالی ها که همه چیز را از دست رفته میدیدند به بازی وحشیانه ی خود روی آوردند .این پنجمین پیروزی متوالی  بارسا با مربیگری گواردیولا بود .او همچنین رکورد صد در صد پیروزی را مقابل رئال حفظ کرد.


مربی بارسلونا با فروتنی خاصی  از پیروزی مقتدرانه تیمش برابر رئال میگوید. گواردیولا با وجود اینکه تیمش با نتیجه 5-0 مقابل رئال به پیروزی رسید معتقد است که تیمش آنقدر ها هم برتر میدان نبود.


//bayanbox.ir/view/7386163071932406267/2963890-640px.jpg

نکاتی در مورد بازی:

پیش از گل اول توسط ژاوی، به‌مدت ۱ دقیقه و ۲۵ ثانیه و پیش از گل دوم توسط پدرو، به‌مدت ۱ دقیقه و ۱۷ ثانیه، توپ در اختیار بارسلونا بود.

بارسا ۱۵ موقعیت گل داشت، و رئال تنها ۵ تا!

پویول ۱۹ توپ سرگردان را به جریان بازی برگرداند.

از ۱۱۹ پاس ژاوی، ۱۱۴ تایش درست بود. پس از او، بوسکتس ۱۰۲ پاس داد که ۹۱ تای آن‌ها درست بود.

نوار موفقیت «لیونل مسی» پس از گل‌زنی در ۱۰ مسابقه‌ی متوالی، دیشب قطع شد. در عوض هر دو گل «داوید ویا» با همکاری هوشمندانه‌ی مسی به‌ ثمر رسید.

این چهارمین باری است که بارسا در نیوکمپ رئال را ۵-۰ شکست می‌دهد. به‌جز دیشب، تیم رویایی کرایف در ۸ ژانویه‌ی ۱۹۹۴ با هت‌تریک روماریو این کار را انجام داده‌بود. در سال‌های ۱۹۴۵ و ۱۹۳۵ هم بارسا، رئال را ۵ تایی کرده‌بود.

«جوزپه گواردیولا» برای بار پنجم هدایت بارسا را در ال‌کلاسیکو به‌عهده داشت. او هر ۵ بار، پیروز به رختکن بازگشته و مجموعاً این نتیجه را گرفته: ۱۶- ۲!

مورینیو و رونالدو، هرگز در نیوکمپ در برابر بارسلونا موفق نبوده‌اند.


ترکیب هردو تیم:

 //bayanbox.ir/view/8252371434153376024/Barcelona-Real-Madrid-formation-tactics.png


دانلود خلاصه بازی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
علیرضا سوارز (مدیر)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی