بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

لوئیز سوارز: رسانه های انگلیسی هنوز به دنبال من هستند؛ در بارسا خوشحالم

لوئیز سوارز، مهاجم تیم بارسلونا مصاحبه ای با beIN SPORTS انجام داده و احساسات خود را بعد از چند ماه حضور در نوکمپ اظهار کرده است ...
او گفت: "من در بارسا خیلی خوشحالم، و از اینکه رؤیای بازی در بهترین باشگاه دنیا به حقیقت پیوست خوشحالم و حالا از آن لذت می برم. من به تیم کمک می کنم و این مرا آرام تر می کند و احساس می کنم که مهم هستم."

اضطراب: "لحظاتی پیش می آمد که من موقعیت هایی برای گلزنی خلق می کردم و آنها را از دست می دادم، اما این مرا نگران نمی کرد. زمانی که می بینم نمی توانم در زمینه خوب کار کردن و یا گلزنی و پاس گل دادن به تیم کمک کنم، بیشتر از همه از خودم انتقاد می کنم. اما وقتی گل نمی زنم و به تیم کمک می کنم و احساس مهم بودن می کنم، خب در آن صورت آرامش پیدا می کنم."

خانواده: "خانواده ام در بارسلونا خیلی خوشحال هستند و از شهری که می شناسیم لذت می برند. بچه ها در مدرسه هستند و همسرم خیلی خوشحال است."

رسانه های انگلیسی: "نمی دانم آیا کمپینی علیه من در رسانه های انگلیسی وجود دارد یا نه، اما اینطور به نظر می رسد که دل آنها برای من تنگ شده است. آنها خیلی از من انتقاد می کنند و به دنبال چیزی هستند که آنجا نیست تا توجه آنها را جلب کند. آنها تصاویری از من را صبح منتشر کردند (در مقابل دمیکلیس) و زمانی که دیدند اشتباه کرده اند، آن تصاویر از صفحات ناپدید شد. من گفتم کافی است، و مرا تنها بگذاریید، و از آنجا رفتم چرا که از آنها خسته شده بودم، اما آنها هنوز به دنبال من هستند."




موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۱۲/۲۲
علیرضا سوارز (مدیر)

انگلستان

بارسلونا

سوارز

نظرات  (۲)

تست نظر
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۴ ایلار خانلو
عشق است سوارز رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی