بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

پله: آینده از آن نیمار است

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۸ ق.ظ
ستاره سابق فوتبال جهان معتقد است آینده از آن نیمار خواهد بود.

به گزارشستاره سابق فوتبال جهان معتقد است آینده از آن نیمار خواهد بود.

به گزارش بارساکلاب ستاره بارسلونا بین سال‌های 2009 تا 2012، خوش درخشید و موفق شد 4 توپ طلا کسب کند. با این حال، رونالدو در دو سال اخیر در عرصه باشگاهی کار کرده و دو توپ طلای اخیر ، متعلق به کاپیتان تیم ملی پرتغال بوده است. پله معتقد است که رونالدو از مسی جلو زده ولی آینده به نیمار تعلق خواهد داشت.

پله در دوران خود به عنوان بازیکن حضور در سه جام جهانی را تجربه کرد و رکوردهای بسیاری را شکست و به اولین بازیکنی تبدیل شده که 1000 گل به ثمر رسانده است. در واقع لقب پله در دنیا، "سلطان فوتبال" است. از القاب او می‌توان مروارید سیاه را هم نام برد. این مهاجم سابق فوتبال جهان حالا درباره رونالدو و مسی به صحبت پرداخته است و گفت: بعد از چند سال سلطه مسی بر فوتبال جهان، رونالدو توانست بهترین بازیکن جهان شود. آینده نیمار به او لبخند خواهد زد ، او می تواند مردی کلیدی برای بارسلونا و برزیل باشد و می‌تواند به تنهایی تیم ملی برزیل را به جایگاه واقعی خود برگرداند.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
ایلار خانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی