بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

کار سخت من‌سیتی در نیوکمپ

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ق.ظ

امشب بارسلونا و منچسترسیتی به دیدار هم خواهند رفت...



در شب آخر از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 چهارشنبه به وقت تهران دو دیدار به طور همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها بارسلونا در حالی در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای منچسترسیتی است که در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک نماینده انگلیس را شکست داده است.

آبی‌ و‌ اناری پوشان کاتالونیا در شرایطی پا به این دیدار می‌گذارند که در 16 بازی اخیر خود 15 پیروزی کسب کرده‌اند و تنها با نتیجه یک بر صفر مقابل مالاگا تن به شکست داده‌اند و صدر جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا را هم از رقیب سنتی خود یعنی رئال‌مادرید پس گرفتند. شاگردان لوئیس انریکه با پیروزی 2 بر صفر در خانه ایبار در هفته بیست‌و‌هفتم لالیگا به دیدار منچسترسیتی می‌روند.

در سویی دیگر منچسترسیتی وضعیت آنچنان خوبی ندارد چرا که در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر دو شکست را متحمل شده و تنها مقابل لسترسیتی به پیروزی رسیده است. شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر با 58 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند و به شدت جایگاه‌شان از سوی آرسنال و منچستریونایتد در خطر است. منچسترسیتی با قبول شکست یک بر صفر در خانه برنلی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر به اسپانیا سفر کرده به امید اینکه بتواند مقابل بارسلونایی که در اوج است، دست به کار بزرگی بزند.

بارسلونا، قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا در این بازی به دنبال این است تا برای هشتمین فصل متوالی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها برسد. آنها تاکنون در مسابقات لیگ قهرمانان مقابل تیم‌های انگلیسی در ورزشگاه نیوکمپ رکورد 16 پیروزی، 11 تساوی و 2 شکست را در کارنامه‌شان به ثبت رسانده‌اند.

در حالی که بارسلونا برای یازدهمین فصل متوالی در مرحله یک‌هشتم نهایی حضور یافته منچسترسیتی دومین حضورش را در این مرحله از مسابقات تجربه می‌کند. آنها فصل گذشته در همین مرحله و در اولین حضورشان در این دور از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا توسط بارسا حذف شدند.

بارسا در این بازی سرخیو بوسکتس و توماس ورمالن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که لوئیس انریکه در پیروزی 2 بر صفر برابر ایبار به ماسچرانو، اینیستا و ژاوی استراحت داد. در مقابل یحیی توره ساحل‌عاجی محرومیتش را پشت‌سر گذاشته و می‌تواند در نیوکمپ مقابل تیم پیشین خود بازی کند ولی گال کلیچی از من‌سیتی به دلیل کارت قرمزی که در بازی رفت گرفت دیدار برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد.


منبع : ورزش 11

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی