بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا


به گزارش "بارساکلاب"، با وجود تکذیب این ادعا توسط دنی آلوس و اظهارات تند این بازیکن علیه نشریه مارکا و کسانی که خبر امضای قرارداد او را منتشر کرده بودند، نشریه مارکا امروز دو شرط مهمی که در قرارداد آلوس با پی اس جی گنجانده است را منتشر کرد. 

طبق ادعای مارکا، آلوس قراردادی سه ساله با حقوق سالیانه 9 میلیون یورو منعقد کرده است. دو شرط مهم موجود در قرارداد جدید آلوس به شرح زیر است : 
1- چنانچه تا 30 ژوئن، باشگاه بارسلونا قراردادی با ارزش برابر با پی اس جی به آلوس پیشنهاد کند، این بازیکن می تواند قرارداد خود را با پرداخت 1 میلیون یورو جریمه فسخ کند.(بارسلونا به درخواست لوئیس انریکه،قراردادی با حقوق سالیانه 6 میلیون یورو به آلوس پیشنهاد داده که 3 میلیون پایین تر از حقوقی است که او از پی اس جی دریافت خواهد کرد.)
 2- قرارداد سال سوم آلوس با پی اس جی، مشروط است. چنانچه او در سال دوم حضورش، حداقل 20 بازی برای این تیم انجام داده باشد، بصورت اتوماتیک، قرارداد سال سوم او نیز معتبر خواهد شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
ایلار خانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی