بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

ایراینا شایک، سوپرمدل روسی، پس از جدایی از رونالدو مصاحبات متعددی انجام داده و در آنها رونالدو را با انواع صفت های منفی توصیف کرده است.
 
به گزارش بارساکلاب و به نقل از گل انگلیسی، نامزدغیررسمی سابق رونالدو اخیرا اعلام کرده است رونالدو یک مرد صادق نیست و مانند کودکان برخورد می کند.
 
او به یک خبرنگار اسپانیایی گفته: این من بودم که تصمیم به ترک رابطه گرفتم، من از مردانی که بلد نیستند چگونه با خانم ها برخورد کنند خوشم نمی آید. ارزش ها در زندگی من مهم هستند و آن ها را زیر پا نمی گذارم. یک مرد صادق، با اصالت و نجیب زاده می داند باید چطور با دیگران برخورد کند و یک کودک نه!
 
این سوپر مدل روسی ادامه داد: من احساس نا امنی داشتم وقتی که در کنار او بودم. اگر در کنار کسی احساس خوبی ندارید، بهتر است او را ترک کنید. 
روابط معمولا پیچیده هستند و یگ کودک این ها را درک نمی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
ایلار خانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی