بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

جواب سنگین الوز به ادعای روزنامه ی مارکا

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

به گزارش "بارساکلاب"، قرارداد مدافع راست برزیلی بارسا، ژوئن امسال به اتمام می رسد و او از ژانویه این اختیار را داشته تا با هر باشگاهی که خواهان اوست وارد مذاکره شود. آلوس که همچنان خواهان ماندن در بارسلونا بود، از سوی مدیران این باشگاه با پیشنهاد تمدید مواجه نشد و تصمیم گرفت تا به یکی از باشگاه های خواهانش جواب مثبت بدهد. 


او که روز دوشنبه به پاریس سفرکرده بود، به ادعای مارکا، قرارداد فصل بعد خود را با باشگاه پاریس سنت ژرمن به امضا رساند اما بلافاصله پس از طرح این ادعا، موندودپورتیوو از رسانه های نزدیک به بارسلونا،به نقل از دوستان و اطرافیان آلوس، این خبر را تکذیب کرد. 

روز گذشته نیز آلوس در اینستاگرام خود با انتشار دو عکس از صفحه اول روزنامه مارکا که مربوط به آخرین فصل حضورش در سویا و پیش از پیوستنش به بارسلونا می شد نوشت :" واقعا حرف هایی که در مورد من زده شده است را باور می کنید؟ از شنیدن شایعاتی که یک عده گوسفند بر علیه من درست کرده اند و از دست دروغ هایشان خسته شده ام. تا روزی که در بارسلونا هستم، مثل همیشه عاشقانه به این تیم متعهد خواهم ماند و هر زمان که بخواهم این باشگاه را ترک کنم، مثل روزی که خبر پیوستنم به بارسا را اعلام کردم، آنقدر شهامت دارم که خبر جدائیم را نیز خودم به هواداران بگویم."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
ایلار خانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی