بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسلونا سال 2015 را با یک شکست تلخ مقابل سوسیداد آغاز کرد اما همان شکست، زمینه ای شد برای کسب پیروزی های بعدی و حالا آنها با استفاده از غفلت رئال مادرید، صدرنشین لالیگا هستند به گزارش :بارساکلاب: کلودیو براوو، دروازه بان ثابت این فصل بارسلونا در لالیگا، تابستان گذشته از سوسیداد به باشگاه کاتالانی منتقل شد و درخشش خوبی نیز در ترکیب تیم جدیدش داشته است. بارسا علاوه بر صدرنشینی در لالیگا، در کوپا دل ری فینالیست شده و در لیگ قهرمانان نیز پس از برتری 2-1 بر سیتی در منچستر، امید زیادی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارد. 


دروازه بان شیلیایی بارسا در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت:" به سه گانه فکر می کنیم؟ بله، حالا در رختکن در مورد فتح یک سه گانه دیگر نیز حرف می زنیم. این اتفاقی است که پیش از این یکبار برای بارسلونا افتاده و ما می خواهیم تکرارش کنیم اما صحبت از این مساله یک چیز است و عملی کردنش چیز دیگر. باید قدم به قدم پیش برویم." 

براوو در مورد شرایطی بحرانی این روزهای رئال مادرید گفت:" این مساله ای که حالا رئال بدان دچار شده، چندی پیش در تیم ما نیز اتفاق افتاد. گاهی وقتی همه چیز خوب پیش می رود، به یکباره با یکی دو باخت اوضاع به هم می ریزد و شما از تیمی پیروز و همیشه برنده، به تیمی بحران زده بدل می شوید. چنین تغییر رویه سریعی، بخشی از فوتبال است. بخصوص در تیم های بزرگ ممکن است با چند شکست شما از اوج به پایین سقوط کنید."

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
ایلار خانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی