بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

دکو: مسی بهترین هم‌تیمی من بوده

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

دکو، هافبک سابق بارسلونا معتقد است که لیونل مسی، احتمالا بهترین بازیکنی است که او در کنارش بازی کرده و در توضیح تفاوت بین مسی و رونالدو، عنوان کرد که مسی، استعداد خالص است و رونالدو نتیجه تلاش و سخت کوشی.دکو که در سن 27 سالگی از فوتبال خدحافظی کرد، در بارسلونا کنار مسی و در تیم ملی در کنار رونالدو بازی کرده است. او برای هر دو بازیکن احترام قائل است ولی معتقد است که مسی، برتری کوچکی نسبت به رونالدو دارد.


او گفت:" لئو و کریستیانو با هم فرق دارند. مسی با استعداد متولد شده . کریستیانو هم مستعدا است ولی تلاش و سخت کوشی فوق‌العاده ای داشته. بسیار حرفه ای است.انتخاب بین این دو سخت است ولی مسی بهترین بازیکنی بوده که کنارش بازی کردم. هر چند که رونالدینیو هم کارهایی می‌کرد که تا به حال ندیده بودم."

دکو درباره بهترین مربی اش گفت:" فکر می‌کنم ژوزه مورینیو بهترین بود، البته من با مربی های بزرگی کار کرده ام، مثل فرناندو سانتوس، کارلو آنچلوتی و فیلیپه اسکولاری."
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
ایلار خانلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی