بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

داوید ویا: بارسا خیلی بالاتر از رئال است

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ

داوید ویا ، بازیکن سابق بارسلونا که در حال حاضر در نیویورک سیتی توپ می زند گفت که آبی و اناری ها خیلی بالاتر از رئال مادرید قرار دارند.



بارسلونا را خیلی بالاتر از رئال مادرید می بینیم. بازیهای اخیرشان بی نظیر بود و ترمز رئال مادرید کشیده شد. در ماه های قبل تر برعکس بود. هر دو تیم تیمهای بزرگی هستند. در حال حاضر بارسلونا یک امتیاز جلوتر است. "

ویا در ادامه بیان کرد :" نمی دانم که ال کلاسیکو زیباترین بازی دنیاست یا نه اما مهمترین بازی هر بازیکن به شمار می رود. کل دنیا برای تماشای این بازی متوقف می شود. اولین بازی من در پیروزی معروف ۵-۰ بود که دو گل به ثمر رساندم. این بار از آمریکا بارسلونا را تشویق خواهم کرد."

بازیکن سابق اتلتیکو ، والنسیا و بارسلونا بیان کرد :" وقتی در بارسلونا بودم هم دلم برای بازیهای اسپورتینگ یا والنسیا تنگ می شد چرا که در همه تیمهایی که در آنها حضور داشته ام احساس آرامش می کردم. اما بازی ۵-۰ به یاد ماندنی ترین بازی دوران فوتبالم بود و سخت است که آن بازی تکرار شود."


منبع : 90tv.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی