بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

لئو مسی؛ یک هت تریک تا 400 گله شدن

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ

لئو مسی در سال 2015 اوجگیری فوق العاده ای داشته و با زدن گل های متوالی، موفق شده فاصله خود با رونالدو در جدول گلزنان را از بین برده و حالا با دو گل بیشتر، آقای گل لالیگا باشد.


لئو مسی تاکنون 397 گل برای بارسلونا در بازی های رسمی به ثمر رسانده و در صورت زدن سه گل در بازی فردا مقابل منچسترسیتی، می تواند آمار استثنایی 400 گل زده برای بارسا را به ثبت برساند.

 16 فوریه 2013 بود که مسی با زدن دو گل به گرانادا در برتری 2-1 بارسا، سیصدمین گل خود با پیراهن آبی و اناری را به ثمر رساند. مسی 16 ژانویه 2010 با زدن دو گل به سویا، تعداد گل های خود برای بارسا را به عدد 100 رسانده بود.

دویستمین گل مسی برای باشگاه کاتالانی نیز در تاریخ 2 نوامبر 2011 مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان به ثبت رسید. مسی در آن روز با یک هت تریک خودش را در بارسا 200 گله کرده بود.
این فوق ستاره تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و از همین حالا می توان متصور بود که او تعداد گل هایش برای بارسلونا را تا 500 گل نیز افزایش دهد.


منبع : ورزش 3

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۱۲/۲۶
محمد رضا

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی