بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

نیمار: رفتار دونگا را دوست دارم

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ

به گزارش بارساکلابا، با آمدن دونگانیمارجونیور کاپیتان اول برزیل شد. در ادامه مصاحبه ای با نیمار را که توسط خبرنگاران انجام شده است مشاهده می کنیم.

نظرت درباره ی دونگا؟

دونگا یک مربی بسیار بزرگ در کلاس جهانی است او به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار میکند او به خوبی نکات را به ما گوش زد میکند چیز های زیادی ازش یاد گرفته ام حضور دونگا روی نیکمت برزیل میتواند به بهتر شدن عملکرد تیم کمک کند ما با دونگا شانس زیادی برای موفقیت در کوپا داریم ما تمام تلاشمان را میکنیم که در کوپا آمریکا به موفقیت برسیم.

 

شرایط تیم ملی برزیل؟

تیم برزیل بعد از اون شکست سنگین مقابل آلمان از لحاظ روحی مقداری ضعیف شد و مردم برزیل هم از این باخت خیلی ناراحت شدند اما با اومدن دونگا دوباره امید به تیم برگشته ما یک تیم هستیم و برای موفقیت خواهیم جنگید.

 

شرایط دربارسا؟

شرایط بسیار خوبی در باشگاه بارسلونا دارم من در این باشگاه خیلی خوشحالم و این مسئله بسیار مهمی است میخواهم سال های زیادی در اینجا بازی کنم در کنار بازیکنان بزرگی همچون مسی،ژاوی اینیستا.


منبع=ورزش11

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
ایلار خانلو

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی