بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

توره: هر بازیکنی از بازی کنار اینیستا لذت میبرد

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ب.ظ

یحیی توره سه فصل در بارسلونا همبازی اینیستا بود و از آن روزها خاطرات خوش زیادی دارد.

به گزارش "بارساکلاب"، توره سال 2012 بارسا را به مقصد سیتی ترک کرد ولی او همچنان شیفته بارسلونا و هم تیمی های سابقش است. در آستانه بازی امشب سیتی و بارسا در نوکمپ، یحیی توره در مصاحبه ای به تمجید از آندرس اینیستا پرداخت و گفت:" وقتی با او بازی می کنید، همیشه از این اتفاق لذت می برید. وقتی به او و شیوه بازیش نگاه می کنید، به وجد می آیید. اینیستا یک انسان ساده و بی آلایش ، فروتن و دوست داشتنی است. او خیلی اهل جار و جنجال نیست چرا که شخصیت آرامی دارد. 

بازی کنار او بی دردسر و راحت است. اینیستا یک استعداد ناب و خالص است و به شما کمک می کند بهترین نمایشتان را در زمین ارائه دهید. او شاید مثل مسی و رونالدو سریع نباشد و نتواند 100 متر را در مدت زمان کمی بدود اما جابجایی ها و تحرکش در زمین خیلی خیلی سریع و هوشمندانه است. همه فوتبالش در مغز او خلاصه می شود." 

امشب منچستر سیتی با یحیی توره به قصد جبران شکست 2-1 بازی رفت و راهیابی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، مقابل بارسا قرار خواهد گرفت.
منبع=ورزش3
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
ایلار خانلو

اینیستا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی