بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسلونا امشب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در نوکمپ مقابل منچسترسیتی برگزار خواهد کرد؛ در حالیکه بازی رفت را با نتیجه 2-1 به سود خود خاتمه داده است.

به گزارش "بارساکلاب"، شاید اگر پنالتی مسی در دقیقه آخر بازی به گل تبدیل می شد، کار صعود بارسا تمام شده بود؛ با این حال ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا معتقد است که منچسترسیتی نمی تواند چیز جدید و خارق العاده ای در نوکمپ رو کند و بارسا شانس بسیار بیشتری برای صعود خواهد داشت. 

او به اسپورتسکه نووستی گفت:" پیروزی در بازی رفت برای ما بسیار مهم بود؛ بخصوص اینکه بازی در انگلستان و شهر منچستر برگزار می شد که هرگز زمین آسانی برای پیروز شدن نیست. در آن بازی بسیار هوشمندانه ظاهر شدیم و امشب هم باید همانگونه بازی کنیم. 
برتری 2-1 نمی تواند بصورت قطعی صعودمان را تضمین کند ولی به پشتوانه هوادارانمان در بازی امشب، می توانیم بار دیگر سیتی را شکست دهیم. فصل گذشته نیز با سیتی در این مرحله روبرو شده بودیم و دو تیم شناخت خیلی خوبی از یکدیگر دارند.هرچند بعید می دانم که سیتی امشب بتواند ما را سورپرایز کند."

منبع=ورزش3
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی