بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

به گزارش بارساکلاب، لوئیس انریکه در آستانه دیدار امشب (چهارشنبه) شاگردانش برابر منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت:

در حال حاضر تنها به یک بازی فکر می‌کنیم و آن منچسترسیتی است نه ال‌کلاسیکو! اگر بخواهیم به دنبال حفظ برتری 2 بر یک بازی رفت مقابل من‌سیتی باشیم، خطرناک خواهد بود.

او ادامه داد: هدف ما پیروزی و ارائه بازی بهتری برابر حریفان‌مان است. به هر حال کسب جواز حضور در مرحله بعد در گرو این بازی است. در طول فصل هم تلاش می‌کنیم تا به چنین بازی‌هایی برسیم و به همین خاطر حالا اتاق کنفرانس خبری مملو از خبرنگار است.

وی افزود: فکر نمی‌کنم نتیجه دیدار 2 تیم در فصل گذشته تأثیری روی این بازی داشته باشد، چون هر 2 تیم در ترکیب خود تغییر و تحولاتی داشته‌اند. با عملکرد خوب در یکی از 2 بازی نمی‌توان صعود کرد. به همین خاطر باید در بازی برگشت هم نمایش عالی را ارئه بدهیم و باید ببینیم که آیا می‌توانیم من‌سیتی را در نیوکمپ شکست دهیم یا خیر!

سرمربی 44 ساله آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا در پایان عنوان کرد: فکر نمی‌کنم منچسترسیتی به لحاظ جسمانی خسته باشد. اطمینان دارم که آنها در این بازی برای صعود به دور بعد خواهند جنگید. مسلماً نمی‌خواهیم چیزی را از دست بدهیم و این بازی خیلی مهمی برای ماست.

منبع=ورزش11

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
ایلار خانلو

انریکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی