بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

سیلوا: ما باید مسی را متوقف کنیم

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۷ ب.ظ

به گزارشبارساکلاب، دو تیممنچسترسیتی وبارسلونا از سری مسابقات  لیگ قهرمانان اروپا  در مرحله برگشت امشب در ورزشگاه نیو کمپ به مصاف هم می روند. بارسلونا بازی رفت را با نتیجه 2-1 پیروز شده است.

در همین خصوص داوید سیلوا بازیکن اسپانیایی تیم منچستر سیتی معتقد است یکی از راه های موفقیت تیمش در بازی امشب مقابل بارسلونا می تواند متوقف کردن لیونل مسی  باشد.

 

سیلوا می گوید: بازی بسیار سختی را در پیش داریم. بارسلونا نشان داد که برایش فرقی نمی کند که کجا بازی می کند. هدف آن ها در هر مسابقه پیروزی است.

 

وی ادامه داد: البته نباید خودمان را دست کم بگیریم. نباید بگذاریم نتیجه بازی رفت روی بازی امشب تیم ما تاثیر بگذارد. در هر صورت ما برای پیروزی به زمین مسابقه می رویم.

 

سیلوا در آخر گفت: راه های زیادی برای مقابله با بارسلونا وجود دارد. به نظر من اصلی ترین راهی که سیتی می تواند آنرا اجرا کند متوقف کردن مسی در زمین مسابقه است. اگر بتوانیم این کار را انجام بتوانیم مطمئنا موفق می شویم.

منبع=ورزش11

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
ایلار خانلو

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی