بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

به گزارش بارساکلاب، مانوئل پیگرینی که مردانش امشب (چهارشنبه) با شکست 2 بر یک از بازی رفت در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌روند، گفت: 

 ما در این بازی باید درست مثل نیمه دوم دیدار رفت بازی کنیم.

 

بارسا در نیمه نخست دیدار رفت کنترل بازی را در اختیار داشت ولی در نیمه دوم ما تسلط بیشتری داشتیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها حلق کردیم. ما تنها نیاز به این داریم که در این بازی 11 نفر در مقابل 11 نفر داشته باشیم، آن وقت تیمی داریم که می‌توانیم همانند نیمه دوم بازی رفت بازی کند.

 

وی افزود: تصاحب توپ و میدان در مقابله با بارسلونا خیلی اهمیت دارد ولی آنها مقابل تمامی حریفان خود از حیث مالکیت توپ برتری دارند. ما باید وقتی صاحب توپ می‌شویم اقدام به کنترلش کنیم. می‌خواهیم بار دیگر بارسلونا را از جنبه مالکیت توپ به دردسر بیندازیم. این فرصت خیلی خوبی برای منچسترسیتی تا با شکست بارسلونا به اثبات برساند که یکی از بهترین تیم‌های اروپاست. این آزمونی جدی برای ما به شمار می‌رود و باید در آن به پیروزی برسیم.

 

سرمربی 61 ساله منچسترسیتی تصریح کرد: حریف ساده‌ای را پیش‌ رو نداریم ولی اگر در تعداد نفرات 11 به 11 باشیم می‌توانیم بازی متفاوتی نسبت به دیدار رفت ارائه دهیم.  تقریباً هم غیرممکن است که در تقابل با بارسلونا با یک بازیکن کمتر بتوان بازی خوبی را به نمایش گذاشت، البته منظورم از گفتن این حرف به تصمیم داوری در بازی رفت نیست چون تصمیم او عادلانه بود.

منبع=ورزش11

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
ایلار خانلو

کنفرانس خبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی