بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

ستاره کروات باشگاه بارسلونا از نمایش امشب هم تیمی هایش برابر تیم فوتبال منچسترسیتی ابراز شادمانی کرد.

بارساکلاب - به گزارش وب سایت  AS  ایوان راکیتیچ زننده تک گل برتری بخش شاگردان لوئیز انریکه در مسابقه امشب آبی اناری ها برابر منچسترسیتی در پایان بازی از عملکرد و فرم ایده آل هم تیمی هایش در این مقطع از فصل ابراز خوشحالی کرد.

شرایط مسابقه: گمان می کنم که نمایش قابل قبولی داشتیم. ما می توانستیم گل های بیشتری را نیز به ثمر برسانیم، اما در مجموع اعتقاد دارم که هواداران حاضر در استادیوم فوتبال فوق العاده ای را تماشا کردند.

عملکرد جو هارت: به او تبریک می گویم زیرا که امشب شگفت انگیز بود. من واقعا خوشحالم که علی رغم درخشش او توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم.

لیونل مسی: همچون همیشه فوق العاده بود. گمان می کنم که بازیکنان سیتی نیز در نیمه اول از بازی او لذت بردند.

ال کلاسیکو یک شنبه شب: ما امشب را به خاطر صعود به مرحله بعدی رقابت ها جشن گرفته و از فردا تمرینات مان را برای آن مسابقه آغاز می کنیم. در مجموع تیم در شرایط ایده آلی در این مقطع که مهم ترین هفته های یک فصل است به سر می برد اما باید بگویم که در چنین بازی هایی هیچ تیمی از قبل شانس بیشتری برای پیروزی نخواهد داشت.

منبع=طرفداری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۸
ایلار خانلو

ایوان راکتیچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی