بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسلونا 1 (3) - (1) 0 منچسترسیتی؛ تیر خلاص راکیتیچ بر پیکره آخرین بازمانده فوتبال جزیره

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا موفق شدند با برتری در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت آخرین نماینده باقی مانده فوتبال انگلستان را نیز خیلی زود از گردونه رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا خارج کنند ...

مسابقه همانند انتظار با حملات آبی اناری های آماده همراه بود و در همان اغاز نیمار با یک ضربه بغل پا تیرک عمودی دروازه جو هارت را لرزاند. پس از این موقعیت روند بازی کمی آرام بود اما بازی خشن بازیکنان سیتی که با دریافت 4 کارت زرد همراه بود و از آن سو درخشش فوق العاده لیونل مسی که با دریبل های خود استادیوم را به وجد آورده بود ادامه پیدا کرد تا آن که در اواسط نیمه با حرکت مسی و ضربه راکیتیچ بارسا به گل رسید. پس از این گل بر خلاف انتظار باز هم شاهد حملات بارسایی ها بودیم و آن ها این بار توسط لوئیز سوارز یک بار دیگر نیز در آخرین دقایق این نیمه تیرک دروازه سیتی را به لرزه انداختند.

نیمه دوم با آمدن ناواس به جای نصری سیتی جان تازه ای گرفت و همچون بازی رفت نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و از آن سو نیز موقعیت ها و ضد حملات شاگردان انریکه با درخشش خیره کننده و اتثنایی جو هارت راه به جایی نبرد تا سرانجام در اواسط نیمه یکی از حرکات سرخیو آگوئرو منجر به یک ضربه پنالتی برای سیتی و فرصتی برای بازگشت برای مانوئل پیگرینی باشد، اما این پایان بازی نبود و مارک آندره تراستگن جوان موفق شد پنالتی این فوق ستاره آرژانتینی را گرفته تا امید های سیتیزن ها برای بازگشت بر باد برود.

با رسیدن به دقایق پایانی بازی سیتی دیگر امیدی به بازگشت نداشت و از آن سو بارسا با استفاده از خستگی و اشتباهات مدافعان سیتی باز هم موقعیت های فراوانی خلق کرد که تمام این موقعیت ها را جو هارت در شب فراموش نشدنی خود تمام این توپ ها را مهار کرد.

شرح گل های بازی

دقیقه 31 (1-0، راکیتیچ): پاس در عمق عالی لئو مسی را  ایوان راکیتیچ با کنترل سینه و ضربه چیپ خود از بالای دستان جو هارت به گل اول مسابقه تبدیل کرد.

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی


منبع : طرفداری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۸
علیرضا سوارز (مدیر)

بارسلونا

راکیتیچ

سوارز

منچسترسیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی