بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

به گزارش ورزش 11، درست چند روز قبل از برگزاری ال کلاسیکو،جراردپبکه مدافع بارسلوناطی مصاحبه ای باشبکه تلویزیونی سایت رسمی بارساعنوان کرد:

این یکی از ویژه ترین بازیهای سال است، به این دلیل که رقابت فشرده ای بین ما وجود دارد و ما همواره برای کسب عناوین قهرمانی با آنها رقابت می کنیم. آنها تیمی بزرگ با بازیکنان بسیار خوب هستند که همین موضوع باعث ویژه تر شدن این بازی می شود. باید از چند روز قبل تر برای این مسابقه آماده شوی، اما این بازی همان بازی است که همواره بیصبرانه در انتظار آغاز آن هستیم».


مدافع بارسلونا بر این باور است که بارسلونا می تواند در این بازی به برتری دست پیدا کند. او در این باره گفت: «ما در فرم بسیار خوبی به سر می بریم و بازیهای زیادی را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم». پیکه اضافه کرد: «مهمتر از این، سه بازیکن بسیار فوق العاده در پیشانی خط حمله خود داریم و خود ما نیز در خط دفاعی برای هر توپ می جنگیم. ما مشتاقانه در انتظار آغاز ال کلاسیکو هستیم و دوست داریم تا در این بازی به پیروزی برسیم. شما پس از کسب چند پیروزی پیاپی، همواره احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری می کنید، درست همان شرایطی که ما اکنون در آن حضور داریم».

شانس برابرباری پیروزی

پیکه در ادامه ضمن احترام به رقیب، تاکید کرد: «آنها در بهترین فرم فصل خود قرار ندارند، اما ال کلاسیکو به هیچ وجه به فرم فعلی دو تیم بستگی ندارد و یک بازی کاملاً خاص است که شانس هر دو تیم برای پیروزی در آن 50-50 است. آنها بیل و رونالدو را در اختیار دارند که بسیار قدرتمند، سریع و خطرناک در موقعیت های تک به تک هستند و می توانند گلهای زیادی به ثمر برسانند. بنزما نیز به این دو تعادل را اضافه می کند. او همواره در انتظار به دست آوردن توپ است و سپس در انتظار می نشیند تا هم تیمیانش در محوطه جریمه به او اضافه شوند. مهار او برای ما بسیار حیاتی خواهد بود».

بارسا در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لایگا قرار دارد و پیکه در اینباره عنوان کرد: «پیروزی در ال کلاسیکو یک گام رو به جلو بزرگ محسوب می شود. 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده و رقابت ما بسیار فشرده است. اگر ما سه امتیاز را کسب کنیم بدین معانست که آنها سه امتیاز از دست داده اند و این اختلافی ایجاد می کند که در نهایت می تواند منجر به قهرمانی ما شود. اما در حال حاضر ما تنها بر روی این بازی و پیروزی در آن تمرکز می کنیم و نباید درباره بازیهای باقی مانده فصل فکر کنیم».

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی