بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را پیش از دیدار حساس ال کلاسیکو به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم.

سرنوشت ساز بودن مسابقه: این یک دیدار متفاوت است زیرا که برابر حریف سنتی خود و در عین حال جدی ترین رقیب در مسیر قهرمانی مان به میدان خواهیم رفت. اگر بتوانیم پیروز شویم علاوه بر جلوگیری از امتیاز آوردن آن ها در صورت برابری امتیاز در پایان فصل کار را به تفاضل گل کشیده ایم که اتفاق مثبتی است، اما در هر صورت اعتقاد دارم که هر اتفاقی که رخ دهد این مسابقه نمی تواند سرنوشت ساز باشد و تکلیف قهرمانی رقابت ها را مشخص کند.

سرجیو بوسکتس: هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام. او مسلم است که 100 در صد آماده نیست، اما برای سه روز است که بدون مشکل تمرین کرده و برای مسابقه در دسترس خواهد بود.

مدعی کسب پیروزی: اکثر کارشناسان اعتقاد دارند که یک مدعی برای این مسابقه وجود دارد، اما من این گونه فکر نمی کنم. هر دو تیم هدف یکسانی داشته و بازیکنان با کیفیتی دارند. البته که ما در خانه انگیزه بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت و امیدوارم که این موضوع در نهایت به ما کمک کند.

شکست چهار گله رئال برابر سوسیداد، اتلتیکو مادرید و شالکه: توجهی به نتیجه آن مسابقات ندارم. ما برابر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم کرد و می دانیم که در صورت پیروزی شانس قهرمانی خود در لالیگا را بسیار افزایش خواهیم داد. برای موفقیت برابر رئال باید در دفاع منسجم و متمرکز باشیم و در حمله موثر و با دقت.

حضور ثابت جرمی متئو: شانس او برای بازی از ابتدا به اندازه سایر بازیکنان است، اما باید بگویم که او در مسابقه برابر منچسترسیتی در سطح فوق العاده بالایی برای مان بازی کرد.

حضور در 250 امین مسابقه به عنوان سرمربی: خب شما رسانه ها حداقل باید مرا به صرف چیزی دعوت کنید  (می خندد)

ناآمادگی کریستیانو رونالدو: نه تنها او بلکه هر سه مهاجم آن ها می توانند حتی در نبودن در بهترین شرایط خود سرنوشت هر مسابقه ای را به تنهایی رقم بزنند.

نیمار: او یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم است که علاوه بر گلزنی و ایجاد موقعیت در هنگام حمله در دفاع نیز کمک زیادی به تیم می کند/

استفاده از ضد حملات: ما دوست داریم که مالکیت توپ را در اختیار داشته و توپ را تا آن جا که ممکن است از دروازه خود دور نگه داریم، اما در تمام طول بازی چنین اتفاقی غیر ممکن است برای همین تلاش می کنیم در هنگام بازپس گیری توپ در سریع ترین زمان از فاز دفاعی به حمله برویم.


منبع=طرفداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی