بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

مهاجم اروگوئه ای از شرایط خود در اسپانیا راضیست.

بارساکلاب- به گزارش وبسایت گل بین المللی، لوئیس سوارز شماره 9 آبی اناری ها که قصد دارد در دومین ال کلاسیکوی خود حضور پیدا کند، در رابطه با شرایط این دیدار به وبسایت رسمی باشگاه گفت:

"من هرگز تصور نمی کردم که بتوانم روزی در ال کلاسیکو بازی کنم. در دیدار رفت من تمام تمرکزم را بر روی عصبانیتم به دلیل بازگشت از محرومیت گذاشتم و جدا از این موضوع، به دلیل اهمیت ال کلاسیکو نتوانستم آن طور که باید از این دیدار لذت ببرم. بیایید امیدوار باشیم این بار بتوانم این کار را انجام دهم."

وی در ادامه در مورد شرایط خود در بلوگرانا گفت: "من خوشحالم و و اقعا احساس می کنم که به تیمم کمک می کنم. این چیزیست که من را آرام تر می کند. زمانی بود که من به خودم خیلی سخت می گرفتم، نه به خاطر آن که گل نمی زدم بلکه به دلیل این که حس می کردم نمی توانم به تیمم کمک کنم. این چیزی بود که من را نگران می کرد اما این را می دانستم که گلزنی هایم فرا خواهد رسید."

منبع=طرفداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی