بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

مدافع فرانسوی باشگاه براسلونا قهرمانی این تیم در رقابت های لالیگا را تمام شده نمی داند.

بارساکلاب- به گزارش وب سایت AS جرمی متئو مدافع میانی فرانسوی باشگاه بارسلونا که امشب توانست نخستین گل فصل خود در رقابت های لالیگا و همچین اولین گل خود در استادیوم نیوکمپ را در این جدال حساس به ثمر برساند در پایان بازی از تمام نشدن رقابت برای قهرمانی رقابت های لالیگا در این فصل سخن گفت.

شرایط بازی: ما خوب آغاز کرده اما پس از گل تساوی عقب نشستیم و به آن ها اجازه خلق موقعیت دادیم و این در حالی بودیم که در آستانه رسیدن به گل دوم قرار داشتیم که همان توپ وارد دروازه مان شد. ما تا حدودی از دیدار برابر منچسترسیتی خسته بودیم، اما خوشحالم که توانستیم تاپایان 90 دقیقه به مبارزه ادامه دهیم.

صحنه گل: در تمرینات بر روی این موضوع کار کرده بودیم. این گل واقعا مرا خوشحال کرد و چیزی است که می توانم در آینده به آن افتخار کنم.

مدعی قهرمانی لیگ: هیچ چیز تمام نشده است. هنوز بازی های زیاد و البته فشرده ای تا پایان فصل باقی مانده است. می دانیم که آوریل بسیار دشواری در انتظارمان خواهد بود.

منبع=طرفداری

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
24ip.ir
حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی