بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

فوق ستاره اروگوئه ای باشگاه بارسلونا از به ثمر رساندن گل برتری آبی اناری ها در مسابقه ال کلاسیکو بسیار خوشحال است

بارساکلاب - به گزارش وب سایت AS  لوئیز سوارز مهاجم آماده این روزهای باشگاه بارسلونا که در هفت بازی اخیر این تیم در لالیگا شش گل به ثمر رسانده است در صحبت هایی از اهمیت تک گل برتری بخش خود برابر رئال مادرید سخن گفت.

شرایط بازی: در نیمه اول رئال فشار زیادی به ما آورد و ما را مجبور به استفاده از بازی مستقیم کرد. ما کنترل مسابقه را از دست داده بودیم و نتوانستیم که بازی همیشگی مان را ارائه کنیم.

صحنه گل: تلاش کردم تا بین مدافعان رئال جایگیری کنم و در کمترین زمان ممکن ضربه خود را به سمت دروازه بفرستم و خوشحالم که در نهایت آن توپ به گل تبدیل شد. گمان می کنم که تا به حال مهم ترین گلم را برای بارسا به ثمر رساندم. بازیکنان تیم بسیار خوشحالند. ما می دانستیم که مسابقه بسیار دشواری خواهیم داشت و خوشبختانه در نهایت به سه امتیاز بازی رسیدیم.

قهرمانی در لیگ: بسیار دشوار است. ما باید نکات مثبت بازی امشب خود برابر رئال مادرید را در مسابقات آینده نیز تکرار کنیم. لیگ بسیار طولانی است و شما هیچکاه نمی توانید که به آرامش رسیده و دست از تلاش بردارید."

منبع=طرفداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی