بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

ماسکرانو:اختلافات مسی وانریکه به ماضربه زد.

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

به گزارشبارساکلاب خاویر ماسکرانو مدافع - هافبک تیم بارسلونا طی اظهاراتی که انجام داده است، دلیل شروع ضعیف بارسلونا را مسائل داخلی باشگاه دانست.


ماسکرانو می گوید:

باخت تیم ما برابر رئال سوسیداد یک مقدار شرایط را برای ما سخت کرد. بعد از این موضوع می توانیم اختلافات مسی و انریکه را باعث افت تیم در فواصلی بدانیم.

 

اما در شرایط فعلی از حریفمان چهار امتیاز بالاتر هستیم. این موضوع نوید اتفاقات خوب را برای ما می دهد. برد در ال کلاسیکو، فاصله چهار امتیازی، آمادگی بالای تیم و... همه موضوعاتی می باشند که این مورد را تایید می کنند.

 

وی در مورد درگیری با کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو گفت:

او با پای خودش به پهلوی من زد اما داور مسابقه صحنه را ندید. نمی توانم در کار های داوری دخالتی انجام بدهم، اما اگر من به جای داور مسابقه بودم او را اخراج می کردم. این اتفاق گذشته است و من باید فقط به فکر آینده و بازی های تیمم باشم


منبع=ورزش11

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی