بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بلرین: مجبور به ترک بارسلونا شدم

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ


هکتور بلرین در حالی که 16 سال داشت نیوکمپ را به مقصد آرسنال ترک کرد.
به نقل از Goal, هکتور بلرین فاش کرد که برای موفقیت بیشتر مجبور به ترک بارسلونا بوده است. با مصدومیت طولانی مدت دبوشی, او حالا اصلی ترین گزینه آرسن ونگر برای سمت راست خط دفاعی آرسنال  است. او در حالی که تنها 8 سال داشت به عضویت باشگاه بارسلونا در آمد.بلرین وقتی دید که شانسی برای حضور در تیم بزرگسالان بارسلونا ندارد, سال 2011 این تیم اسپانیایی را به مقصد آرسنال ترک کرد.

این مدافع جوان که این فصل در 19 بازی برای آرسنال به میدان رفته است می گوید که از تصمیمش مبنی بر ترک بارسلونا پشیمان نیست.

او در مصاحبه با مارکا می گوید: "به من فرصت دادند و من هم از آن استفاده کردم. شما هرجایی که هستید باید تلاش کنید. اگر در بارسلونا بودم معلوم نبود به این موفقیت ها می رسیدم. هیچکس نمی داند اگر در آنجا می ماندم چه اتفاقی می افتاد. من فوتبالیست پر تلاشی هستم و اشتیاق زیادی دارم."

بلرین درباره سطح لیگ جزیره می گوید: "بسیاری از مردم در اسپانیا این لیگ را تماشا می کنند و می دانند چه لیگ با کیفیتی است. این دیوانگی است که لیگ جزیره را یکی از بهترین لیگ های دنیا به حساب نیاوریم. همچنین لیگ اسپانیا هم سطح بسیار بالایی دارد. بارسلونا, رئال مادرید و اتلتیکو مادرید همچنان در لیگ قهرمانان حضور دارند. شاید ما موناکو را دست کم گرفتیم."

منبع : طرفداری
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۰
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی