بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

جنجال در آلمان بر سر تراشتگن

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ


یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان علی رغم شرایط خوب تراشتگن در بارسلونا همچنان اصرار دارد که وی در تیم زیر 21 سال آلمان بازی کند و همین باعث شده تا نقدهای زیادی به وی وارد شود.
مارک آندره تراشتگن علی رغم داشتن شرایط خوب در بارسلونا و انتخاب به عنوان دروازبان اول این تیم در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا، همچنان به دستور یواخیم لو در تیم زیر 21 سال آلمان بازی می کند.

لو در مصاحبه ای گفت: «ترجیح می دهم تا قبل از اینکه تراشتگن در تیم بزرگسالان نیکمت نشین شود، در ترکیب تیم زیر 21 سال حضور داشته باشد تا قوی تر شود. بهتر این است که تا بعد از جام ملتهای اروپا زیر 21 سال، در همان جا حضور داشته باشد».

لو در حال حاضر به خاطر بازی دادن به لنو دروازبان لورکوزن در دیدار دوستانه مقابل ایرلند که به تساوی 2-2 آلمان ها انجامید، توسط منتقدان تحت فشار است. این در حالی است که نویر سنگربان شماره یک ژرمن ها محسوب می شود.

لازم به ذکر است که علی رغم اینکه تراشتگن در حال حاضر در بارسا از فرم خوبی برخوردار است، اما در 4 چهار بازی اخیر خود در تیم بزرگسالان آلمان آمار نچندان خوب 12 گل خورده، 1 تساوی و 3 شکست را از خود بر جا گذاشته است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۰
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی