بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا



ستاره جوان فوتبال آرژانتین از انگیزه هایش برای بازی در کنار کاپیتان تیم ملی این کشور سخن گفت.
به گزارش وب سایت Mundo Deportivo لوسیانو ویتو پدیده این فصل رقابت های لالیگا که در تیم فوتبال ویارئال نمایش های درخشانی را ارائه کرده است در صحبت هایی با روزنامه آرژانتینی Ole  به تمجید از لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پرداخت. 

این رویای هر بازیکنی است که بتواند که در کنار لیونل مسی بازی کند. بازی برابر مسی در نیوکمپ؟ برای من بازی ویژه ای بود. من پس از مسابقه و خارج از از زمین نیز به ملاقات او رفتم. لئو واقعا انسان خوش رفتاری است. او پیراهن خود را نیز به من داد و من مطمئنم که خاطره آن شب را تا همیشه به یاد خواهم داشت.

وی سپس پیرامون شایعات این روزهای فوتبال اروپا پیرامون علاقه باشگاه های آرسنال، رئال مادرید و بارسلونا نیز گفت:

من در آرامش کامل هستم و تنها به موفقیت ویارئال فکر می کنم. این شایعات باعث می شود که انگیزه من برای پیشرفت و بهتر بازی کردن افزایش می دهد. من اعتقاد دارم که در مسیر درستی قرار گرفته ام، اما هنوز بسیار جوان هستم و باید چیزهای بیشتری را یاد بگیرم. دوران حضور در اتلتیکو مادرید؟ شاید روزی دوباره به این باشگاه برگردم. من از کار با سیمئونه خاطرات بسیار خوبی دارم. او واقعا یک سرمربی لایق و با استعداد است.

گفتنی است بر اساس این گزارش خبری  باشگاه بارسلونا در صورت خروج پدرو  مهاجم اسپانیایی خود در پایان فصل، پائولو دیبالا و لوسیانو ویتو  دو پدیده آرژانتینی این فصل فوتبال اروپا را برای جانشینی وی در نظر گرفته است.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۱
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی