بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

ندود: رئال مادرید به خوبی بارسلونا و بایرن مونیخ نیست

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ


رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته شد، اما با ورود به سال جدید این تیم از فرم ایده آل خود خارج شده است.
پاول ندود، مدیر اجرایی یوونتوس معتقد است که بارسلونا و بایرن مونیخ بهترین تیم های اروپا هستند و مدافع عنوان قهرمانی اروپا به خوبی این دو تیم نیست و غول های کاتالانی و باواریایی از شانس بیشتری برای فتح لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند.

به گزارش وب سایت بین المللی گل، ندود در گفت و گو با ال موندو دپورتیوو گفت: "اینکه با بارسلونا و بایرن مونیخ که در حال حاضر بهترین تیم های اروپا هستند روبرو نشدیم برای یوونتوس خوب است. رئال مادرید در سطح فصل گذشته اش نیست، اما همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند."

یوونتوس که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف موناکو خواهد رفت می توانست قرعه های سخت تری هم داشته باشد. ستاره محبوب سال های گذشته یوونتوس با اشاره به این موضوع ادامه داد: "البته که تیم های مشهور تری هم بودند که می توانست قرعه ما باشد اما ما نباید موناکو را دست کم بگیریم. آن ها تا نزدیک حذف در خانه هم پیش رفتند اما بازی آن ها در لندن مرا تحت تاثیر قرار داد."

یوونتوس با فاصله ای زیاد صدر نشین سری آ است و امیدوارند بتوانند پس از سال ها ناکامی خود را به جمع چهار تیم برتر اروپا برسانند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۳
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی