بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا



سرمربی تیم ملی هلند از بازی شاگردانش برابر تیم ملی اسپانیا ابراز رضایت کرد.
به گزارش  MARCA  گاس هیدینگ سرمربی تیم ملی هلند که شاگردانش شب گذشته توانستند با نتیجه 2-0 در مسابقه ای دوستانه تیم ملی اسپانیا را شکست دهند، در صحبت هایی از عملکرد بازیکنان جوان خود در داین بازی ابراز رضایت کرد.

در نیمه اول اسپانیا را غافل گیر کردیم و آن ها تنها دو موقعیت برای رسیدن به گل داشتند، اما در نیمه دوم و با ورود بازیکنان اصلی اسپانیا نظیر اینیستا، آن ها مشکلات بیشتری را برای مان درست کردند. در مجموع این مسابقه و بازی در برابر چنین بازیکنان و تیم فوق العاده ای برای جوانان من بسیار مفید و آموزنده بود. انتقادات فراوان از تیم ملی؟ گمان نمی کنم که در مسیر نادرستی پیش می رویم. ما بازیکنان جوانی داریم که در حال رشد و پیشرفت هستند و به چنین مسابقاتی برای یادگیری و کسب تجربه نیاز دارند.

وی سپس پیرامون سوت های انتقادی هواداران هلند به هنگام ورود آندرس اینیستا که با گل خود در وقت های اضافه فینال جام جهانی 2010 قهرمانی را از هلندی ها گرفت، نیز این گونه سخن گفت.

 او در فینال جام جهانی وظیفه اش را انجام داد. برای اشخاصی که به اینیستا بی احترامی کردند، متاسفم. آندرس بازیکن و انسان فوق العاده ای است که همواره شایسته احترام است. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۳
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی