بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا



با پیوستن دنیلو به باشگاه رئال مادرید گمانه زنی رسانه های پرتغالی برای جانشین وی آغاز شده است.
به گزارش وب سایت  AS  پس از آن که دو باشگاه رئال مادرید و پورتو پرتغال به صورت رسمی از توافق خود برای انتقال 31.5 میلیون یوروئی دنیلو مدافع راست ملی پوش و برزیلی این باشگاه به مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا  خبر دادند، حال رسانه های کشور پرتغال گمانه زنی های خود را یرا جانشین این مدافع آماده آغاز کردند.

بر اساس گزارش چاپ شده در روزنامه O Jogo داگلاس پریرا مدافع راست برزیلی باشگاه بارسلونا که در انتقالی عجیب و بدون بازی در فوتبال اروپا در تابستان گذشته به عنوان جانشین دنی آلوز به بارسا آمد و نتوانست انتظارات را در این تیم بر آورده کند، در بین گزینه های جولین لوپتگی سرمربی موفق و اسپانیایی این باشگاه قرار گرفته است.

گفتنی است باشگاه پورتو که به استعدادیابی در فوتبال اروپا معروف بوده و بازیکنانی نظیر رادامل فالکائو، هالک، په په، خوان ایتوربه و هامس رودریگز را نیز در سال های اخیر به دنیای فوتبال معرفی کرده است، مارکوس روکا مدافع راست باشگاه اتلتیکو مینیرو و مایکه مدافع باشگاه کروزیرو این کشور را نیز به عنوان دیگر گزینه های خود در نظر گرفته است.

شایان ذکر است که داگلاس در این فصل تنها درچهار مسابقه برای شاگردان لوئیز انریکه به میدان رفته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی