بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

مصدومیت مسی جدی نیست

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ


گزارش ویژه: مهاجم بارسا از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده، اما مدیران بارسلونا هیچ دلیلی برای نگرانی در این باره نمی بینند و انتظار دارند که او هرچه زودتر به تمرینات و بازی خود بازگردد.
باشگاه بارسلونا هیچ نگرانی بابت مسائل پیرامون آمادگی جسمانی مسی ندارد، اما شاید آنها تصمیم بگیرند که این ستاره آرژانتینی را در بازی یکشنبه لالیگا برابر سلتاویگو قرار ندهند تا فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشد چرا که نمی خواهند هیچ خطری را در این مورد بپذیرند.

لیونل مسی به دلیل آسیب دیدگی که در ناحیه مچ پایش رخ داد بازی های دوستانه ای را که تیم ملی آرژانتین برابر تیم های السالوادور و اکوادور داشت از دست داد. این مصدومیت باعث ایجاد نگرانی بابت وضعیت جسمانی این مهاجم ارزشمند تا پایان فصل شد.

با این حال، باشگاه بارسلونا هیچ دلیلی برای نگرانی درباره این آسیب دیدگی جزئی مسی نمی بینند. مصدومیت این مهاجم 27 ساله در بازی لیگ قهرمانان ماه گذشته و در ورزشگاه نیوکمپ برابر منچسترسیتی بود اما پزشکان تیم مجوز حضور او را برای بازی در ال کلاسیکو داده بودند.

شدت این مصدومیت در بازی برابر رئال مادرید بیشتر شد، از سویی دیگر نیز "خراردو مارتینو" سرمربی تیم ملی آرژانتین در هر دو بازی دوستانه ای که تیمش داشت به مسی استراحت داد که خرسندی باشگاه بارسا را در پی داشت.

کاتالان ها از از اینکه مسی به همراه تیم ملیش در سفر ماند و آنها نیز نتایج آزمایشات او را از کلینیک واقع در واشنگتن برایشان می فرستادند ابراز خوشحالی کردند.

مسی پس از بازگشت به نیوکمپ مقداری از تمرینات خود را روز پنج شنبه تکمیل کرد و کاتالان ها مطمئنند که او به زودی با آمادگی جسمانی کامل به مسابقات باز می گردد.

هر چند که آنها به هیچ وجه نمی خواهند هیچ خطری مهاجم متبحرشان را تهدید کند؛ با توجه به اینکه بازی های آینده بارسا برابر تیم های سویا، پاریس سن ژرمن و والنسیا از اهمیت بیشتری برخوردارند می توانند اگر کوچک ترین شکی در مورد آمادگی جسمانیش دارند او را در بازی برابر سلتاویگو به میدان نفرستند و به او استراحت دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی