بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا



میرالم پیانیچ مدعی شده است که قبل از تمدید قرارداد با رم، بارسلونا او را می خواست.
این هافبک اهل بوسنی در فصل 2011/12 در ورزشگاه المپیک زیر نظر لوئیز انریکه کار کرده است، و اکنون اذعان کرده قبل از اینکه قراردادش را تا سال 2018 با جالوروسی تمدید کند، بارسلونا یکی از مقاصد احتمالی وی بوده است.

پیانیچ به La Repubblica گفت: "می دانم در حالیکه من برای تمدید قرارداد با رم مذاکره می کردم، بارسا نیز مرا می خواست. پی اس جی و بایرن مونیخ هم به من علاقه مند بودند اما من در رم احساس راحتی می کردم. باشگاه و هواداران می خواستند که بمانم و این مهمهترین چیز است. من از تصمیم خود پشیمان نیستم."



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی