بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا



در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را پیش از مسابقه خارج از خانه این تیم برابر سلتاویگو به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم

بازگشت به ویگو: اینجا شهر خاص و یگانه ای برای من است. من یک فصل سراسر مثبت را در ویگو پشت سر گذاشتم و از همه اعضای باشگاه سلتا خاطرات فوق العاده ای دارم.

آخرین وضعیت لیونل مسی: ما می دانستیم که او ضرب خوردگی جزئی دارد، اما امروز به همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. ما هیچ توافقی با فدراسیون آرژانتین نداشتیم و آن ها به این دلیل به لئو بازی ندادند، زیرا که این درد ها گاهی اوقات به مصدومیت های پیچیده ای تبدیل می شود. لئو ضربات زیادی در  طول بازی از جانب حریفان متحمل می شود، اما در هر صورت باید بگویم که برای مسابقه با سلتا آماده است و خوشبختانه در بهترین فرم خود قرار گرفته است.

برنامه فشرده بازی ها: این موضوع بیشتر یک عامل انگیزشی برای بازیکنان است و گمان کنم که بازیکنانم به انجام بازی های فراوان در یک مدت مشخص عادت کرده اند.

شکست در بازی رفت: شیوه بازی سلتا به گونه ای است که همواره در ضدحملات خطرات زیادی بر دروازه حریفان ایجاد می کند. ما در مسابقه رفت در سطح بالاتری نسبت به حریف بودیم، اما نتیجه در نهایت بسیار متفاوت بود.ما باید از آن شکست درس گرفته و به گونه دیگری در زمین مسابقه حاضر شویم.

محرومیت خاویر ماسکرانو: گزینه های زیادی برای جانشینی وی در اختیار دارم. هم مارک بارترا و هم جرمی متئو برای حضور در زمین آماده اند  وشرایط ایده آلی دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی