بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا

بارسا کلاب

مرجع خبری بارسلونا



علی رغم اینکه باشگاه پاریسن ژرمن علاقه به دنی آلوز را تکذیب کرد، مارکینیوش اذعان کرده است که مدافع برزیلی مطمئناً می تواند به این تیم کمک کند.
روز گذشته ناصر الخلایفی، رئیس باشگاه پاریسن ژرمن اعلام کرد که این باشگاه علاقه ای به مدافع 31 ساله بارسلونا ندارد، اما این مدافع برزیلی که قبلاً یکی از اهداف بارسلونا نیز محسوب می شد، بار دیگر آتش گمانه زنی ها را شعله ور کرده است.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، مارکینیوش در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "او همراه با بارسلونا و برزیل قهرمان شده است. او قبلاً خود را ثابت کرده است و لازم نیست کار دیگری انجام دهد. او بازیکنی با تجربه فوق العاده است. نمی دانم درست است که او به پاریسن ژرمن می پیوندد یا نه، اما فکر می کنم بازیکنی مثل او همیشه می تواند به ما کمک کند. ما دو مدافع راست دیگر داریم، که به خوبی در حال پیشرفت هستند. صحبت کردن در مورد آلوز به عهده من نیست، اما اگر او بیاید، مطمئناً به ما کمک خواهد کرد."


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
hamed mohamadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی